Author - Lorena Strechie

http://i48.tinypic.com/xefkpd.jpgRead more about me »

Lorena Featured Work

Facebook Twitter Hi5 Youtube

Just for you

luni, 11 ianuarie 2010

3 Download Free Avatar Movie Torrent

Un film cu niste ralizari de exceptie si o poveste de dragoste nemaintalnita! Chiar merita vazut!
Descriere:

200 de ani în viitor, Jake, un veteran de război paralizat, este adus împreună cu alţi pământeni pe planeta Pandora. Aceasta este locuită de o rasă umanoidă, Na'vi, o veche civilizaţie deloc încântată de oaspeţi. Jake şi semenii săi trebuie să lupte pentru a-şi găsi locul pe luxurianta Pandora şi între timp tânărul se îndrăgosteşte de Neytiri, o localnică. Avatar este primul lungmetraj pentru marele ecran al lui James Cameron după cel mai profitabil film din toate timpurile, Titanic.
Gen: Thriller,  SF, Actiune, Aventura
Trailer:

>>>Download Free Avatar Movie Torrent<<<
> Download Romanian Subtitle / Subtitrare< 
Observatie!: Daca subtitrarea nu merge odata cu filmul o puteti regla usor folosind tastele < si > pentru inapoi si inainte.




Photobucket




3 comments:

Alexandra spunea...

se vede bine filmu sau e filmat in cinema?

Lorena Strechie spunea...

Filmul se vede foarte bine!
Vizionare placuta!

Claudia spunea...

Am fost curioasa sa vad ce parere ai de film si ma bucur ca ti-a placut. Este un film foarte interesant dar eu am imbatranit si-mi trebuie un ecran cat un perete ca sa-l vad. La primul film pe care l-am vazut pe net (asta acum 10 ani) eram multumita ca doar il vad. Mai tarziu am devenit pretentioasa si vroiam sa aiba si subtitrare. Dupa aceea daca filmul nu se vedea oglinda sau nu se auzea bine (importante astea doua ca merg mana in mana) nici nu ma mai oboseam sa ma uit. Acuma am o pretentie si mai marita si vreau sa-l vad pe un ecran cat de mare se poate. Nu stiu sigur ce va urma: 3d poate? Pretentia asta numai la cinema mi-o pot satisface momentan. Oricum felicitari pentru descriere. Ai explicat mai bine decat mine despre ce este vorba. Eu ma pierd mult in descrierea sentimentelor mele la vizionarea unui film decat despre descrierea filmului in fapt.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails