Author - Lorena Strechie

http://i48.tinypic.com/xefkpd.jpgRead more about me »

Lorena Featured Work

Facebook Twitter Hi5 Youtube

Just for you

luni, 4 ianuarie 2010

10 Download Free 2012 Movie Torrent

Astazi nu a fost asa de plictisitor cum am crezut ca va fi:)) chiar mi-a placut. Desigur ca in ultima ora deja am vrut sa chiulim dar nu ne-a iesit:)) Iar ajunsa acasa nu m-am putut abtine dupa ce am vazut ca s-a incarcat filmul sa-l urmaresc. Este vorba despre filmul ''2012'' un an foarte controversat despre care am scris si aici in care sunt curioasa daca se va afla cu adevarat ce va fi si daca de revelion se vor mai face petreceri :)). Deci filmul e bestial, se poate compara cu Titanic doar ca aici este vorba de dragostea de familie.


In caz ca nu aveti Torrent il puteti vedea aici online (deschideti cu Firefox), dar e mult mai recomandat sa-l downloadati deoarece trebuie sa asteptati mult sa se incarce playerul!

Descriptia oficiala a filmului:
Thriller, Drama, Actiune
Potrivit calendarului mayas, lumea se va sfarsi pe data de 21 decembrie 2012. Pentru a nu arunca intregul glob in panica, guvernele ascund acest sfarsit inevitabil al omenirii, dar nici ei nu pot controla fluxul de informatii, iar lumea ajunge sa fie invaluita de haos si distrugere. Un scriitor pe nume Jackson Curtis isi va folosi cunostintele despre profetiile antice, pentru a se asigura ca rasa umana nu va disparea de pe fata pamantului.

10 comments:

Anonim spunea...

da subtitrare nu aveti? :-/

Lorena Strechie spunea...

Am rezolvat problema..scuza-ma:) Vizionare placuta!

Claudia spunea...

da, si mie mi s-a parut ca seamana cu titanic. suntem doua care am observat asta, deci chiar seamana. e misto facut filmul dar john cusack prea scapa ca din urechile acului de peste tot. in rest, interesant subiect, am postat si eu despre el. m-a cam speriat ca sa fiu sincera. sper din toata inima sa nu se adevereasca.

Lorena Strechie spunea...

Macar am sfarsi intr-un mod destul de original..si nu ar plange nimeni dupa nimeni..:))
Glumesc, asa e..sa ne mai tina Dumnezeu in viata cv timp:))

Anonim spunea...

ma bag si eu la el in cateva min...si dak vine ce?...mare paguba...sasa studiile arata ca in 10 ani dak nu rezolvam problema cu poluarea ne ducem .%!%&@

Lorena Strechie spunea...

asta cam asa e...
dar eu vreau sa mai traiesc:))
Vizionare placuta!

Anonim spunea...

acum ne speriem...dar in 2013 ne v-om amuza :D

Anonim spunea...

nuuuu....nu pot trage nici un film...ce are?
:(:(:((:((:((~x(~x(~x(~x(~x(:(:(:(

Anonim spunea...

spuneti-mi va dor de unde pot downloada 2012

Lorena Strechie spunea...

Am sesizat si eu acum ca linkurile nu mai merg, am incercat sa gasesc altul dar se pare ca au fost blocate toate caile de pirataj, probabil din politica filmului, acum chiar ca nu mai are credibilitate! Imi pare rau pentru neplacerile cauzate.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails