Author - Lorena Strechie

http://i48.tinypic.com/xefkpd.jpgRead more about me »

Lorena Featured Work

Facebook Twitter Hi5 Youtube

Just for you

luni, 21 decembrie 2009

4 As dori ca in acest post toata lumea sa scrie cele mai interesante lucruri pe care le cunoaste:X


Astronautii nu au voie sa manance fasole inainte de o cursa in spatiu, deoarece aerul ce se poate forma in costumul spatial poate fi fatal:))
Liliecii se intorc intotdeauna spre stanga cand ies dintr-o pestera.
Primul cuplu care a fost vazut public in pat a fost Fred si Wilma Flintstone.:))
In medie, se nasc cam 61.000 de copii in avion in decursul unui an, in SUA.

Bruce Lee era atat de rapid incat producatorii au trebuit sa incetineasca filmul la montaj pentru a decurge totul normal.

Cei mai tineri parinti din lume aveau 8 si 9 ani si traiau in China, in 1910.
Ratoiul din desenele animate, Donald Duck a fost interzis in Finlanda pentru ca personajul nu purta pantaloni. :))

Daca tii degetele aratator, mijlociu si mic inchise in pumn , si pumnul pe masa (deci doar inelarul e intins pe masa), nu poti desprinde inelarul de pe suprafata mesei (nu il poti ridica).:>

In ce parte vi se pare ca se invarte aceasta femeie? Mie mi s-a parut o data ca in stanga alteori ca in dreapta:))DEci e super tare incercati sa vedeti ambele variante:) Eu am reusit si nu pot sa inteleg:))

4 comments:

Unknown spunea...

daca stai..5 minute in pat intinsa fara sa te misti si fara sa iti misti degetele de la picioare iti amortesc picioarele ,daca stai mai mult poate sa iti amorteasca tot corpu :)..nu stati asa mai mult de 5 minute s-ar putea sa va amorteasca tot corpul:)

Lorena Strechie spunea...

Frumos post, imi place:X Dar n-am curaj sa incerc:))

Claudia spunea...

Nimeni nu-si poate atinge cotul cu limba. Si 90% dintre cei care citesc informatia asta au incercat imediat pentru a demonstra ca pot. Eu ma numar printre cei 90% =)) . Evident ca nu am reusit.

Lorena Strechie spunea...

Si eu ma numar tot printre cei 90%:.curiozitatea era prea mare cand am aflat acest lucru:))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails